Dvojica hercov sa nedávno objavila v štvrtej časti kampane “Defining Moments”. Nespolupracujú po prvýkrát so známym talianskym módnym domom, naposledy sa predviedli v jarnej kolekcii značky.

Ako sme uviedli, Bardem a Patel sa už objavili v jarnej/letnej kampani značky Zegna.

Zdroj: Zegna

​Tentokrát nám predstavia kolekciu jeseň/zima 2018, a to dokonca v Madride. V tejto kampani sa Bardem predstaví ako umelecký znalec, ktorý sprevádza Patela po múzeu v Madride, kým my si môžeme dokonale prezrieť jednotlivé kusy novej kolekcie.

Pre tohoročnú kolekciu sú typické kašmír a vlna, farby sú diskrétne a atmosféra je ako z lyžiarskeho strediska Cortine d'Ampezzo v šesťdesiatych rokoch, keď ste museli vyzerať športovo a zároveň štýlovo.

"Aj keď zimný set podporuje zdravý životný štýl a ideál športového človeka, veľkorysá žiara materiálov niekedy neprimerane vystrelí do dekadencie, ale tá je primeraná a čistá," Luke Leitch, Vogue
Zdroj: Zegna

​Rodinná firma, založená v roku 1910, je jedna z mála podnikov, ktorá od svojho vzniku patrí jej zakladateľom - v súčasnosti sa na na vedúcich pozíciách spoločnosti Zegna nachádza už štvrtá generácia.

Zdroj: Zegna

​Okrem vlastnej značky vyrábajú obleky aj pre značky Gucci, Yves Saint Laurent, Dunhill a Tom Ford. Ročne vyhotovia až 2,3 miliónov metrov jemnej tkaniny, čo ich posúva na špičku svetovej elity.

Zdroj: Zegna

​Našimi obľúbencami sú bomber Nubuck, svetlosivý kašmírový pulóver a vlnené sako s diagonálnym vzorom, ale ak vás zaujme niečo iné, vôbec nás to neprekvapí, pretože sezóna jeseň/zima sa značke so sídlom v severnom Taliansku mimoriadne vydarila.

Tri jesenné / zimné trendy, o ktorých je dobré vedieť

Do popredia sa dostáva nouvelle vague a elegantný lyžiarsky štýl. Tri značky, ktoré výborne kombinujú eleganciu s mužnosťou.

Zdroj: Zegna