Ray-Ban si na leto prichystal dva páry štýlových slnečných okuliarov
Ray-Ban na svojej poslednej kampani opäť spolupracoval so Stevenom Kleinom a predstavuje nám štyri rôzne typy slnečných okuliarov.
Kampaň z roku 2018 je pokračovaním predošlej z minulého roka, tentoraz ale nie sú stredobodom samotné postavy, ktoré hádžu za hlavu svoj doterajší život, ale také, ktoré stavili na slobodu.
Reklamné kampane spoločnosti Ray-Ban nemôžeme obviniť z nedostatku vizuálnej príťažlivosti, opäť sú kvalitné a štýlové.
Predstavia sa nám v nich modely wayfarer blaze, marshal, aviator a jedny s osemuholníkovým rámom.
Kampaň odštartovala v strede apríla a ak máte o tieto kusy záujem ich cena sa pohybuje od 163 do 188 dolárov.
Z oblakov až na červený koberec: Príbeh okuliarov Ray-Ban
Ak niekto vojde do nákupného centra alebo optiky a hľadá letecké okuliare, môže rovno povedať, že chce značku Ray-Ban. V roku 1937, presne pred osemdesiatimi rokmi, vznikli kultové slnečné okuliare, ktoré dobyli celý svet počnúc filmovým plátnom a bežným človekom z ulice končiac.