Ani sme od tejto legendárnej značky nič iné nečakali.

​Ray-Ban na svojej poslednej kampani opäť spolupracoval so Stevenom Kleinom a predstavuje nám štyri rôzne typy slnečných okuliarov.

Kampaň z roku 2018 je pokračovaním predošlej z minulého roka, tentoraz ale nie sú stredobodom samotné postavy, ktoré hádžu za hlavu svoj doterajší život, ale také, ktoré stavili na slobodu.

Zdroj: Ray Ban
​​Reklamné kampane spoločnosti Ray-Ban nemôžeme obviniť z nedostatku vizuálnej príťažlivosti, opäť sú kvalitné a štýlové.

Predstavia sa nám v nich modely wayfarer blaze, marshal, aviator a jedny s osemuholníkovým rámom.

Zdroj: Ray Ban

​​Kampaň odštartovala v strede apríla a ak máte o tieto kusy záujem ich cena sa pohybuje od 163 do 188 dolárov.

Z oblakov až na červený koberec: Príbeh okuliarov Ray-Ban

Ak niekto vojde do nákupného centra alebo optiky a hľadá letecké okuliare, môže rovno povedať, že chce značku Ray-Ban. V roku 1937, presne pred osemdesiatimi rokmi, vznikli kultové slnečné okuliare, ktoré dobyli celý svet počnúc filmovým plátnom a bežným človekom z ulice končiac.

Zdroj: Ray-Ban