Ryan Reynolds, ktorý je majiteľom a reklamnou tvárou džinu Aviation zároveň, nerobí žiadne chyby, čo sa týka PR produktu. Napríklad v klipe Dedication presviedča zákazníkov, že je natoľko oddaný vlastnej značke, že všetky fľaše vlastnoručne fúka a brúsi so slzami v očiach od dojatia.

​Na konci reklamy sa v zábere objaví Andy King, o ktorom je dobré vedieť, že je jedným z nič netušiacich organizátorov skrachovaného Fyre festivalu, ktorého ďalší z organizátorov poprosil o niečo veľmi nezvyčajné. Prihodilo sa totiž, že na colnici im uviazla väčšia zásielka Evianu a situáciu sa dotyčný podvodník snažil vyriešiť tak, že poprosil Kinga, či by nebol ochotný orálne uspokojiť jedného z colných úradníkov, aby tovar nechali prejsť.

​​V dokumentárnom filme Netflixu King sám porozprával tento príbeh a stal sa okamžite svetoznámym, predovšetkým vďaka tomu, že bol celú túto vec ochotný podstúpiť, len aby zachránil skrachovaný festival. Samozrejme, neskôr chcel z dokumentu túto nepríjemnú časť vystrihnúť, ale keďže jeho požiadavka nemala právny základ, Netflix sa rozhodol riskovať súdny proces a ponechal ho v ňom.

Reynoldsova reklama je geniálna aj preto, že po tom, ako herec vlastnoručne vyrobí fľašky a objaví sa King, ktorý si objedná Aviation Gin, odznie na konci klipu veta:

Ako ďaleko ste ochotní zájsť pre úspech svojej firmy?

Džin Ryana Reynoldsa by lepšie nespropagoval ani samotný Deadpool

Ryan Reynolds prezradil, že mnohí ľudia sa ho pýtajú, čo robí džin Aviation tak jemným. Jeho odpoveď je typicky ironická, vulgárna a nesmierne vtipná, a ak by bola ešte aj perverzná, dokonale by odzrkadľovala legendárnu filmovú postavu, ktorú stvárnil - Deadpoola.

Zdroj: YouTube