Toľkoto by ste sa mali hýbať v závislosti od vášho veku, ak chcete žiť dlhšie

Pravidelné cvičenie nie je dôležité len v prípade, že chcete zhodiť kilá navyše a nemusíte sa ani veľmi namáhať.

Nie je potrebné polemizovať o dôležitosti fyzickej aktivity, ak chcete pre svoje telo urobiť niečo užitočné, musíte sa pravidelne hýbať. V odporúčaní ministerstva zdravotníctva Spojených štátov sa uvádza, koľko fyzickej aktivity by mala absolvovať každá veková skupina:

  • 3-5 rokov: tri hodiny cvičenia denne. To bežne zvládnu pomocou hry na schovávačku a pobehovaním.
  • 6-17 rokov: najlepšia by bola hodina intenzívneho cvičenia denne. V tejto fáze života je nevyhnutné posilňovanie kostry, svalov a zlepšenie vytrvalosti.
  • 18 - 64 rokov: 150 minút strednej fyzickej aktivity alebo 75 minút intenzívnej fyzickej aktivity dva dni v týždni. V prvom rade by ste mali klásť dôraz na beh, plávanie, jazde na bicykli, horolezectvo a silový tréning.
  • 65 ≤ x: Tu je odporúčanie rovnaké ako v predchádzajúcej časti, s výnimkou toho, že odporúčajú zahrnúť cvičenia a tréningy na zlepšenie rovnováhy.

Odporúčanie tiež zdôrazňuje, že:

tí, ktorí sa držia vyššie uvedeného, ​​môžu znížiť riziko predčasnej smrti až o 32 percent v porovnaní s tými, ktorí žijú s nulovým pohybom.
Zdroj: HHS