6 zaručených tipov pre lepší spánok počas horúčav

Opäť máme pred sebou zopár horúcich letných dní, takže je dobré si zopakovať ako sa počas nich dá v noci zaspať.

  1. Dajte si pred spaním studenú sprchu. Ochladí vaše telo a budete cítiť vzduch chladnejší. Dobrá metóda je aj osviežiť si zápästia prúdom studenej vody, trochu vám ochladí krv.
  2. Necvičte pred spaním, zvýši sa vaša telesná teplota.
  3. Prikrývajte sa s tenkou prikrývkou, prípadne ju nepoužívajte vôbec.
  4. Nejedzte pred spaním zbytočne veľa, hlavne nie pikantné jedlá. Je ťažšie zaspať s tráviacim organizmom.
  5. Dajte si bavlnené pyžamo. Lepšie vetrá.
  6. Počas dňa zatiahnite závesy, aby bola vaša spálňa chladnejšia. Ideálna teplota na spanie je 18 stupňov.

Trápi vás nespavosť počas horúčav? Máme zopár skvelých tipov

Horúci byt, prehriate telo, typické príznaky leta. Je úplne normálne, že v takomto počasí neviete zaspať. Po tretej prepotenej noci už len od nervov, že sa opäť nevyspíte. Pomôžeme vám.