Prečo by ste mali behať polhodinu denne, ak ten istý výsledok dosiahnete za desať minút?

Pomocou niektorých cvičení dosiahnete výsledky rýchlejšie. Dobre naplánovaný intenzívny tréning vám môže pomôcť v dosiahnutí vašich cieľov.

Práve preto by ste sa mali zamyslieť nad tým, prečo miestami nenahradiť posilňovanie jednoduchšími metódami. Čo máme presne na mysli? Samozrejme, švihadlo. Skákanie cez švihadlo je jeden z najlepších kardio tréningov. Nedávny výskum potvrdil, že

desaťminútové skákanie cez švihadlo má rovnaký účinok na kardiovaskulárny systém ako polhodinový beh.

Nehovoriac o tom, že pri skákaní cez švihadlo spálite oveľa viac kalórií za minútu a rozhýbete väčšie množstvo svalových skupín. A to nie je všetko. So švihadlom neposilňujete len srdce a svaly, ale zlepšujete aj svoj cit pre rytmus, pružnosť a svalový tonus.

Nemusíte teda stráviť hodiny na bežiacom páse, vezmite si do rúk staré dobré švihadlo a niekoľkokrát do týždňa ho zapojte do svojho cvičenia. Verte, bude to osvižujúci doplnok vášho tréningu. A ak sa vám zdá, že je skákanie príliš nudné, pozrite si nasledujúce video, v ktorom vám predstavia množstvo obmien.

Ak chcete dokonale vytvarovať svoje telo, musíte čeliť týmto skutočnostiam

Na internete si môžete prečítať veľa tipov, ako sa vypracovať, cvičiť a stravovať. Samozrejme, aj my sa snažíme pomôcť, ale nikdy sme netvrdili, že transformácia vášho tela pôjde rýchlo a ľahko. Pre výsledky musíme tvrdo makať a existujú princípy, ktoré musíte prijať.

Zdroj: Men'sHealth