Bývalý veliteľ NAVY Seal tvrdí: K dobrej forme vám stačia tieto štyri cviky

Jocko Willink odišiel do dôchodku z vojenského útvaru špeciálnych síl Námorníctva Spojených štátov amerických, takže nehovorí len tak do vetra, keď nám radí, ako byť tvrdý ako skala.

Jocko sa stal poradcom zdravého životného štýlu a vydal už aj knihu pod názvom Discipline Equals Freedom: Field Manual, ktorú pre záujemcov prezentuje týmto jednoduchým, ale účinným videom.

Príliš tréningy nekomplikuje a podľa vlastných slov stačí cvičiť tieto štyri cviky na to, aby ste sa dostali do špičkovej formy a aj v nej zostali.

​Zhyby, kliky, tlaky a drepy

Čo to znamená? Štyri dni v týždni. Prvý deň sa budete vyťahovať, druhý si dáte kliky, tretí budete zo zeme nad hlavu dvíhať činky a štvrtý si dáte drepy.

To je všetko.

Jocko síce dodáva, že ani sed-ľah a beh nie sú na zahodenie, ale s nimi by ich už bolo šesť a štyri znie rozhodne lepšie.

Ak si neradi komplikujete pri cvičení život, tieto jednoduché rady vám určite prídu vhod.

Zdroj: YouTube