Takto by ste mali začať každé ráno podľa bývalého veliteľa Navy SEAL

Zazvoní budík, ktorý automaticky vypnete a po pár minútach prehadzovania sa, lenivo zleziete z postele, odpijete si z kávy a premýšľate, čo s načatým dňom. Toto je pravdepodobne aj vaša každodenná rutina, ale Jocko Willink odporúča niečo úplne iné.

Návrhy bývalého veliteľa Navy SEAL stoja za pozornosť. Hlavne, ak je dotyčný Jocko Willink, veterán z Iraku, ktorý sa vo svojich knihách, podcastoch a vlastnej poradenskej spoločnosti, delí so širokou verejnosťou o svoje skúsenosti a tipy.

Nepremýšľajte po prebudení

„Je to obrovská chyba, ktorú ľudia často robia. Ráno sa zobudia a začnú premýšľať,“

hovorí Willink, ktorý miesto ranného vylihovania v posteli, vstáva o 4:30, oblečie si veci na tréning, ktoré si prichystal predošlý večer a ponáhľa sa do posilňovne vybudovanej vo svojej garáži. Všetkým odporúča skoré vstávanie a ešte pred spaním si zostaviť zoznam úloh, aby ste nad nimi nemuseli ráno premýšľať.

Zdroj: jockopodcast

​Ako tvrdí, po výdatnom rannom tréningu, sa oveľa ľahšie prebúdza po fyzickej aj psychickej stránke, aby mal patrične energický celý zvyšok dňa. V porovnaní s takýmto štartom nestojí ranná káva za nič. Kým sa teda väčšina z nás len preberá, Willink už má za sebou tvrdý tréning.

„Nešpekulujte, len robte veci podľa plánu. A plánom je, že ak zazvoní budík, zobudíte sa a idete cvičiť.“

Znie to dosť vojensky, ale čo iné ste od bývalého vojaka elitnej vojenskej jednotky čakali? Za pokus to ale stojí, čo poviete? 

Bývalý veliteľ NAVY Seal tvrdí: K dobrej forme vám stačia tieto štyri cviky

Jocko Willink odišiel do dôchodku z vojenského útvaru špeciálnych síl Námorníctva Spojených štátov amerických, takže nehovorí len tak do vetra, keď nám radí, ako byť tvrdý ako skala.

Zdroj: jockopodcast