Na prelome roka sa na internete objavila nová značka oblečenia registrovaná pod názvami „Drew“,“ The House of Drew“ a do tretice „La Maison Drew“, ponúkajúca predražené neforemné oblečenie s nezáživným dizajnom. Ako je možné, že sa niektoré kolekcie v okamihu vypredali? Čítajte ďalej a dozviete sa viac.

Škaredé oblečenie a mätúca webstránka

Po načítaní oficiálnej stránky The House of Drew vás privíta veľa žltej. Pozadie stránky je žlté a žlté je aj jej logo – žltý smajlík, líšiaci sa od toho klasického len úsmevom, ktorý je v tomto prípade nahradení slovom drew. Nič výnimočné a málo originálne, poviete si. Stred webstránky tvorí koláž fotografií mladých ľudí v unisex (rozumej priveľkom) oblečení prevažne béžovej farby- mikiny, nohavice, košele, pár farebných tričiek a infantilných šperkov.

Jediným ozvláštnením oblečenia, ktoré vyzerá ako nie veľmi podarená kolekcia uniforiem do tmavého skladu je sem tam objavujúci sa žltý smajlík či nápis drew cez rozkrok nohavíc. Koláž je doplnená niekoľkými fotkami šišiek a pár obalmi od žuvacích cukríkov. Miestami sa tam mihne aj skejt či zabudnutý bicykel. Cieľová skupina, ktorej je toto oblečenie určené je nejasná a keď si prečítate jej popis, znejúci približne nasledovne:

„drew house je miesto, kde môžeš byť sám sebou. bla bla blaadiblaaadibla, obleč sa akoby ti to bolo jedno. príď a relaxuj. k. čau.“,

ostanete ešte viac zmätení.

Zdroj: The House of Drew

​Kto je Drew?

Drew v skutočnosti nie je žltý smajlík, ale veľmi známy mladý umelec z Kanady. Presnejšie spevák, ktorý by si mohol dovoliť zaplatiť lepší tím návrhárov a dizajnérov, než akými sa momentálne House of Drew prezentuje. Možno ste tipovali správne a uhádli, že Drew je stredné meno speváka Justina Biebera. Použiť stredné meno bol možno zámer, ako otestovať vernosť a ostražitosť svojich fanúšikov, ktorí dychtivo mysterióznu kolekciu očakávali a jej vývoj sledovali na Instagrame.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Drew House (@drewhouse),

Hotelové papuče ako Vianočný darček  

Bieber nosí vlastne navrhnuté oblečenie od októbra a 25-teho decembra minulého roka daroval svojim nasledovníkom darček v podobe prvého predajného artikla – bielych hotelových papúč so žltým smajlíkom s cenovkou $4.99. Aktuálna kolekcia sa pohybuje od 48 dolárov za tričko po 148 dolárov za košeľu či nohavice, takže ani nie 5 dolárové papuče boli pravdepodobne v povianočnej akcii.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Justin Bieber (@justinbieber),

Podľa instagramového účtu Justinovej manželky Hailey Bieber (za slobodna Baldwin) dostala tieto papuče pod stromček aj ona. Iná žena by sa možno urazila, nie však Hailey, ktorá kolekciu svojho manžela verejne propaguje. My k celej veci dodáme len toľko, že toto je podľa nás pravý dôkaz lásky. A všetkým ostatným, ktorí nie sú v manželskom zväzku s Justinom Bieberom poradíme sa celej kolekcii zďaleka vyhnúť.