Základom 765LT je jeho predchodca - 720S, ale je lepší takmer vo všetkom.

Zdroj: McLaren

​Základom 765LT je jeho predchodca - McLaren 720S, ale novinka ho predstihuje úplne vo všetkom. Váži 1229 libier a je o 80kg ľahší vďaka uhlíkovým vláknam a titánovému výfuku. Zbavili sa aj klímy a hi-fi, samozrejme, na požiadanie ich vrátia späť. Vyrobí sa z nich 765 kusov, koľko z nich bude táto okresaná verzia, zatiaľ nie je známe.

Zdroj: McLaren

​Čo sa dalo na exteriéri vylepšiť, vylepšili. Má nový predný spojler, bočné prahy, zadný difúzor a dokonca aj zadné krídlo používané ako brzda. Predné 19-palcové a 20-palcové zadné kolesá sú vybavené pneumatikami Pirelli P-Zero Trofeo R a vďaka týmto novým zadným krídlam a brzdám založeným na Senne brzdia z 200 km / h na nulu na 110 metroch.

Zdroj: McLaren
Zdroj: McLaren

​Samozrejme, motor je V8, 4-litrový twin-turbo. Takto má výkon 765 koní pri 800 Nm. Jednoducho štýlový. Zrýchľuje z nuly na 100 za 2,8 sekundy, na dvesto za 7,2 sekúnd a maximálna rýchlosť je 300 km / h.

Zdroj: McLaren