5 najlepších reklám amerického Superbowlu: Slávne značky minuli za pol minúty skoro 6 miliónov dolárov

Američania žijú americkým futbalom. Rok čo rok to dokazuje obrovská sledovanosť finále najvyššej ligy amerického futbalu NFL. Okrem výkonov na ihrisku ale Super Bowl tradične ponúka tiež širokú škálu najrôznejších televíznych spotov, na ktoré majú peniaze len tie najbohatšie spoločnosti.

Tridsať sekúnd reklamy tento rok stálo rekordných 5,6 miliónov dolárov. V obmedzenom čase sa tak najväčšie firmy z celého sveta predháňajú v kreativite a nápaditosti. Pozrite sa na výber tých najlepších reklám z nedeľného Super Bowlu.

Bud Light a Post Malonova hlava

Táto reklama svojim vtipom zatienila všetky ostatné. Anheuser-Busch v rámci propagácie nového výrobku, piva Bud Light Seltzer stavila na už zabehnutú spoluprácu. Angažovala totiž jedného z najznámejších rapperov planéty, ktorý sa volá Post Malone. Ako to vyzerá vnútri jeho hlavy, keď si vyberá pivo, zistíte vo videu.

Ako mohli ľudia fungovať bez Alexy od Amazonu?

Spoločnosť najbohatšieho človeka na svete Jeffa Bezosa na svojom minútu a pol dlhom spote naozaj nešetrila. Alexa je zariadenie spoločnosti Amazon slúžiace ako pomocník v domácnosti. "Ako vlastne žili ľudia bez Alexy?" pýta sa Ellen Degeneres svojej manželky. Spot vtipne vyobrazuje historické situácie, pri ktorých by sa taký pomocník hodil.

Spomínanie s pomocou Googlu

Svetový gigant Google v rámci propagácie funkcie Google Asistent prišiel s príbehom, ktorý vás chytí za srdce. Starší muž si vo videu za pomoci asistenta pripomína svoju manželku a ich spoločné životné zážitky. Po pozretí vás možno napadne podobnosť spotu s dojemným animovaným filmom Hore. Posúďte sami.

Inšpiratívny príbeh od Microsoftu

Silný životný príbeh v kombinácii s prostredím amerického futbalu, toto spojenie sa priamo ponúka pri tvorbe reklamy na Super Bowl. Američanka Katie Sowers sa stala prvou ženskou trénerkou v histórii Superbowlu a jej životný príbeh sa rozhodol vyobraziť Microsoft. Ťažko by ste hľadali viac inšpiratívnejšiu a silnejšiu minútu televíznej reklamy.

Tanečný súboj Lil Nas X vs. Sam Elliott o balíček Doritos

Remix na klasický americký song Old Town Road, ktorý minulé leto vydal hudobník Lil Nas X, sa okamžite stal celosvetovým hitom. Spoločnosť Doritos, vyrábajúce tortillové chipsy, túto pieseň tematicky skombinovala s jej autorom, westernovým prostredím a Samom Elliottom. Známy herec v tanečnom "battli" dokonca rozhýbe svoje typické fúzy.

Zdroj: CNC