Netflix začal s používaním novej metódy merania. Možno preto tie čísla.

V prvých štyroch týždňoch sa do pozerania nového seriálu The Witcher zapojilo najmenej 76 miliónov domácností.

Podľa novej metódy merania je prvá sezóna Zaklínača najúspešnejšou prvou sezónou v histórii Netflixu. Podľa novej metódy merania stačí zo seriálu vidieť dve minúty, aby sa započítalo jedno videnie. Predtým ste museli vidieť 70 percent jednej časti.

Tvorcovia merania to odôvodnili tým, že dve minúty seriálu si človek nepozrie náhodou. Okrem toho túto metódu využívajú aj iní, napríklad Youtube, BBC iPlayer alebo New York Times.

Aby sme to uviedli do kontextu, dve minúty nestačia ani na to, aby ste sa dostali k titulkom v prvej časti alebo si stihli vypočuť skladbu Toss a Coin to your Witcher, ktorá sa objaví v seriáli.

Zdroj: Techradar