Centimetre od smrti: Strašidelná kampaň ukazuje, aké dôležité je používať bezpečnostný pás
Projekt cieli na mužov vo veku 20-40 rokov, ktorí podľa novozélandskej agentúry zahynú počas dopravných nehôd častejšie. Je to vraj dané tým, že bezpečnostné pásy často považujú za niečo, čo je vhodné skôr pre deti či seniorov, a tiež tým, že častejšie než iné cieľové skupiny šoférujú opití. Aby kampaň dosiahla čo najväčší úspech, Novozélanďania sa pozerajú na strašidelné zábery na billboardoch pozdĺž ciest.
Muži, ktorí sú nažive len vďaka bezpečnostnému pásu, menia na otravné príslušenstvo automobilu svoj názor. "Používajte ten sprostý pás, nepozerajte sa na to, aká krátka je jazda. Nikdy neviete, kto vyjde z križovatky, z príjazdovej cesty alebo kedy dostane staršia pani z príjazdovej cesty infarkt," hovorí jeden z desiatich mužov, ktorí sa nechali pre varovný projekt nafotiť.