Umelá inteligencia dobýja svet marketingu: Napísala scenár reklame na Lexus
Ovládaný intuíciou
Tak sa nazýva reklama, ktorej scenár napísala umelá inteligencia. Režisérom je Kevin MacDonald, známy okrem iného režírovaním filmov Posledný škótsky kráľ, životopisu Whitney Houston a oscarového dokumentu One Day in September. Okamžite sa mu myšlienka iného prístupu ako v tradičných filmoch zapáčila.
"Umelá inteligencia umiestnila stroj do dramatickej pozície, čo je fantastické," uviedol režisér o scenári.
K napísaniu príbehu bola umelá inteligencia vopred dôkladne pripravená – predviedli jej reklamy na automobily a luxusné výrobky za posledných 15 rokov, ktoré predtým získali kreatívnu cenu v Cannes. Tiež ju naučili, ako sprostredkovať požadované posolstvo prostredníctvom kombinácii činností, predmetov, miest a emócií, aby výsledok nebol podobný predchádzajúcim reklamám.
Pozrite si výsledok:
Horúci kandidát na najlepšiu tohoročnú vianočnú reklamu
Možno sa vám zdá, že Vianoce sú ešte ďaleko, ale v skutočnosti je to už len mesiac. Vianočné reklamy sú preto v plnom prúde.