Spoločnosť Lexus si pre svoju reklamu vybrala najnovšiu technológiu – jej scenár je napísaný umelou inteligenciou.

​Ovládaný intuíciou

Tak sa nazýva reklama, ktorej scenár napísala umelá inteligencia. Režisérom je Kevin MacDonald, známy okrem iného režírovaním filmov Posledný škótsky kráľ, životopisu Whitney Houston a oscarového dokumentu One Day in September. Okamžite sa mu myšlienka iného prístupu ako v tradičných filmoch zapáčila.

Zdroj: YouTube
​​"Umelá inteligencia umiestnila stroj do dramatickej pozície, čo je fantastické," uviedol režisér o scenári.

K napísaniu príbehu bola umelá inteligencia vopred dôkladne pripravená – predviedli jej reklamy na automobily a luxusné výrobky za posledných 15 rokov, ktoré predtým získali kreatívnu cenu v Cannes. Tiež ju naučili, ako sprostredkovať požadované posolstvo prostredníctvom kombinácii činností, predmetov, miest a emócií, aby výsledok nebol podobný predchádzajúcim reklamám.

Zdroj: YouTube

​​Pozrite si výsledok:

Horúci kandidát na najlepšiu tohoročnú vianočnú reklamu

Možno sa vám zdá, že Vianoce sú ešte ďaleko, ale v skutočnosti je to už len mesiac. Vianočné reklamy sú preto v plnom prúde.

Zdroj: Geek