Spoločnosť Irish Distillers, ktorá stojí za značkou írskej whiskey Powers predstavila nový redizajn svojich fliaš. Powers Irish Whiskey bude v novom obale na trh uvedená v marci tohto roku.

V treťom mesiaci v roku bude mať premiéru ich nová whiskey Powers Gold Label. Uvedú ju najskôr na americký trh. Ďalšie dve novinky z tejto pálenice Powers Three Swallow a Powers John’s Lane pribudnú o niekoľko mesiacov na to, niekde v polovici roku 2020. Rovnako najskôr na trh USA, pribudne aj samotné Írsko.

Zdroj: Irish Distillers
Zdroj: Irish Distillers

​Redizajn fľaše tejto známej írskej single pot still whiskey sa týka tvaru fľaše, ktorá má pripomínať tvar destilačného kotla. Zmenili sa aj etikety. Značka Powers Gold Label si zachová svoje meno Gold Label, ale jej farba v budúcnosti už bude červená, ako pocta k tradičnému logu, červenému tvaru diamantu s ikonickým písmenom P. Toto logo je zároveň zobrazené na novom dizajne etikety.

Powers Three Swallows je charakteristická modrým orámovaním etikety s motívmi vtákov, Powers John’s Lane zase farbou metalického odlesku, ako výraz industriálneho pokroku rodinnej firmy v čase založenia pálenice, v roku 1791.

Zdroj: Irish Distillers

​Tieto zmeny prichádzajú ruka v ruke s dvojnásobným zvýšením objemu výroby v spoločnosti Irish Distillers.

Powers Irish Whiskey je vyrábaná v pálenici Midleton od čias, keď sa zlúčili spoločnosti John Power & Son, John Jameson & Son a Cork Distilleries Company do jednej veľkej firmy, ktorá od roku 1966 figuruje pod názvom Irish Distillers. Tá prednedávnom informovala, že od roku 2012 investovala do modernizácie a zvýšenia kapacity svojej výroby viac ako 250 miliónov eur. Je to reakcia na zvýšený dopyt po írskej whiskey. Dnes v tejto spoločnosti pracuje v mestách Dublin a Cork šesťsto zamestnancov.

Zdroj: Irish Distillers

​Írska whiskey Powers je podľa generálneho riaditeľa spoločnosti Irish Distillers Conora McQuaida známa odvážnym chuťovým profilom a charakterom už od založenia rodinného liehovaru v roku 1971.

Zdroj: Irish Distillers

​Novinkami, ktorými spoločnosť prichádza na trh v tejto dobe chce osloviť novú generáciu zákazníkov. „Snažíme sa pokračovať v renesancii írskej whiskey po celom svete,“ povedal McQuaid.