Genialita Lennyho Kravitza je nespochybniteľná: je to nielen talentovaný hudobník, producent, alfa samec, ktorý sa na nič nehrá, ale aj príkladný otec, skúsený fotograf a má tiež talent pre dizajn. Spoločnosť Kravitz Design sa primárne zaoberá dizajnom interiéru, ale polyhistor obdarený mimoriadnym zmyslom pre krásu, sa tentokrát spojil so značkou Dom Perignon.

Nie je neobvyklé, že slávni ľudia majú osobitný vzťah k alkoholu: Matthew McConaughey, Ryan Reynolds a George Clooney majú tiež vlastné značky liehovín. Drew Barrymoore a Sofia Coppola sú vinárky a mohli by sme povedať, že Lenny Kravitz si kúpil vlastné šampanské, ale nie je to presne ten prípad.

Začal spolupracovať so značkou Dom Perignon a stal sa jej kreatívnym riaditeľom.

​O Kravitzovi je známe, že mu nie je svet dizajnu cudzí, pretože svoj jedinečný štýl využíva ako interiérový dizajnér. Navrhol tri fľaše šampanského v limitovanej edícii pre Vintage 2008, Rosé Vintage 2006  a Vintage 2008 Magnum. Tá je tiež balená s multifunkčnou krabicou: darčeková krabica sa môže použiť ako držiak na sviečku.

Ak šampanské, Lenny a darčeková krabica nie sú dostatočné, môžete vytvoriť romantickú atmosféru aj pomocou jeho dizajnérskych ozdob a sviečok. Namiesto papierovej etikety na fľaše umiestnil jedinečné kovové platne vyrobené zlatníkmi.

​Ďalšou súčasťou zbierky je takzvaný Champagne Table, ktorý je v podstate ochutnávacím stolom, dizajn, ktorého dokonale zapadá ku prémiovej značke.

Zdroj: YouTube