Najhlúpejšie sťažnosti zákazníkov v reštauráciách
Všelijakí sme.
V online fóre portálu Reddit sa spustila lavína neskutočných sťažností zákazníkov v reštauráciách. O svoje skúsenosti sa podelili šéfkuchári, čašníci a zamestnanci gastronomických podnikov. Prečítajte si náš výber.
- „Raz som dostal sťažnosť od svojho hosťa: môj steak má príliš hovädziu príchuť.“
- „Žena si objednala jedlo, ale požiadala, aby v chode nebola soľ, čierne a ani iné korenie. Potom sa sťažovala, že jedlo bolo bez chuti.“
- „Jeden z hostí ma zavolal, že jeho hamburger nebol dostatočne upražený a požiadal ma o nový. Medzitým stihol zjesť tri štvrtiny hamburgeru. Spolu s manažérom sme mu radi pripravili dobre upečenú štvrtku hamburgeru. Na tú tvár nikdy nezabudnem.“
- „Nemohol by som požiadať, aby ste cestoviny penne vymenili za fettuccine? Na penne som alergický.“ „Čože? Vy ste alergický na tvar cestovín?“
- „Videl som, ako si jedna žena vytrhla vlas a chcela ho položiť na svoju napoly skonzumovanú pizzu. Ticho som ku nej podišiel a povedal jej, že som videl, čo robí a nech s tým prestane.“
- „Hosť si ma zavolal: „Pane, v mojom jedle sú zuby!“ Najprv sa mi takmer zastavil srdcový rytmus, potom som skontroloval misku a informoval hosťa: „Pane, to je cibuľa.“ A on na to: „Dobre, ale aj tak to vyzerá čudne, mohol by som požiadať o niečo iné?“
- „Toto jedlo je príliš zahraničné.“
- „Nejde o konkrétnu sťažnosť, ale typickou kategóriou sú SSPT čiže „Sťažovatelia s prázdnym tanierom“.
- „To je príliš veľká porcia, neobjednal som si také množstvo, chcem novú.“
- „Objednal si normálnu porciu polievky, skonzumoval polovicu a potom povedal, že už si neprosí, aby sme mu zaúčtovali polovičnú porciu za polovičnú cenu.“
- „Tri ženy si u mňa objednali tri cheeseburgery s hranolčekmi. Neskôr to upresnili: sú na Atkinsovej diéte, preto chcú, aby cheesebruger neobsahoval žemľu, syr, cibuľu, šalát ani hranolčeky. Samozrejme, potom na mňa znechutene zazerali, keď som im podal tri kusy upečeného mäsa.“
- „Žena požiadala o sladkokyslé kura. Doniesol som jej ho, vyjedla z každého obalu mäso a potom ma o desať minút neskôr zavolala, že v obale nebolo kura.“
- „Muž si objednal Dirty Martini - Martini s množstvom olív na paličke - a potom sa sťažoval na priveľa olív. Alebo, ak sa chcete predviesť pri objednávke, ale nemáte potuchy, čo ste si objednali.“
- „Pane, táto ustrica je príliš surová. Odpoveď: Áno, madam, preto sa jej hovorí surová ustrica. Ach, myslela som si, že to je len taký vymyslený názov.“
- „Chcel by som chobotnicu, ale mohla by byť bez chápadiel?“
- „Zavolá si vás pán, ktorý nie je spokojný so špagetami. Vysvitlo, že je so všetkým spokojný, len podľa neho boli špagety príliš krátke, má ich rád dlhšie.“
- „Ako čašník som mal raz v reštaurácii úžasný zážitok. Žena požiadala o havajskú pizzu a potom ma zavolala, že to nie je to, čo si objednala. Overil som si, či všetko sedí: šunka, ananás, paradajka. Zavrčala, že to nie je ananás, pretože ananás je oranžový. Šéfkuchár vyšiel a povedal žene, že to bol ananás. Stále viac kričala a vysvetľovala nám, ako by mal vyzerať ananás. Opisovala pomaranč. Spýtal som sa: Nemyslíte pomaranč? Kričala na mňa, nie, ananás! Vytiahol som telefón, vygúglil jej oranžový pomaranč, ukázal jej fotografiu a ona: Áno, TOTO je ananás! Tak sme jej povedali, že to je pomaranč a pomarančovú pizzu nemáme. Neuverila nám a nahnevane odišla preč.“
Na záver dodáme len, že aj nekonečné more má svoje brehy, bezbrehá je len ľudská hlúposť.
10 vecí, ktoré nás najviac odrádzajú v reštauráciách
Pozbierali sme pre vás tie najčastejšie nedostatky, s ktorými sa v reštauráciách stretávame. Napríklad, keď na účet čakáme dlhšie ako na jedlo.