Ford GT bude ešte silnejší a v exkluzívnom karbónovom prevedení
Ford GT sa v roku 2020 dočkal úprav svojho dvojicou turbodúchadiel preplňovaného vidlicového šesťvalca s objemom 3,5 litra. Súčasťou tejto modernizácie sú popri zmien v softvéri riadiacej jednotky aj nové piesty a zapaľovacie cievky.
Výsledkom je širšie pásmo otáčok, v ktorých je k dispozícii maximum krútiaceho momentu a zvýšenie výkonu o 9,7 kW (13 k) oproti vozidlám z rokov 2017 až 2019. Maximálny výkon pre rok 2020 má byť vďaka tomu 492 kW (669 k). Štandardom pre rok 2020 je popri prepracovaní motora aj nový titánový výfukový systém Akrapovič, ktorý prináša zníženie hmotnosti o 9 kg a má okrem iného zabezpečiť pre model GT nezameniteľný zvukový prejav.
Ford sa pri modernizácii zameral aj na zdokonalenie chladenie motora a nové vzduchové vedenie zvyšuje prietok vzduchu o 50 percent, zatiaľ čo väčšie chladiče medzichladiča znižuje teplotné zaťaženie pri vysokých rýchlostiach. Prepracovanie sa potom dočkalo aj nastavenie odpruženia v jazdnom režime "Track" pre ďalšie zlepšenie jazdných vlastností a výkonov pri jazdách na pretekárskych okruhoch.
Na pohľad najpríťažlivejšiu novinku pre rok 2020 predstavuje v prípade modelu GT nové prevedenie Liquid Carbon. Karoséria totiž nesie iba číry lak a iba svojim leskom zvýrazňuje štruktúru uhlíkových vlákien, z ktorých je Ford GT vyrobený. Vedľa povrchových panelov karosérie a jej skeletu sú z uhlíkových vlákien vyrobená aj kolesá, ktoré sú pre Liquid Carbon štandardom.
Ford uvádza, že exkluzivitu modelu GT v prevedení Liquid Carbon môžu zvyšovať na želanie dodávané titánové skrutky kolies, šesťbodové bezpečnostné pásy a možnosť voľby z piatich rôznych odtieňov brzdových strmeňov a rovnakého počtu farebných vyhotovení interiéru. Karosériu potom môžu ešte ozdobiť jednoduché alebo dvojité pruhy.
Poslednú novinku pre rok 2020 v prípade modelu GT predstavuje aktualizácia prevedenia Gulf Racing Heritage Livery, pripomínajúceho víťazné vozidlá Ford GT40 z Le Mans z rokov 1968 a 1969. Modrá a oranžová farba je teraz oddelená čiernym pruhom a voliteľné štartové číslo 9 sa na rok 2020 mení na číslo 6, ktoré nieslo víťazný GT40 v roku 1969.